سمینار باز آفرینی بازار های از دست رفته
نوشته شده توسط : همکلاسی(مهندسی صنایع)

 از مجموعه سمینارهای بازاریابی و فروش

نام سمینار

مدت زمان

هزینه حضور هر نفر

زمان برگزاری

محل برگزاری

مخاطبین سمینار

باز آفرینی بازار های از دست رفته

۴ ساعت

۱۸ – ۱۴

 اعضای باشگاه مهندسین صنایع ایران

۱۵ هزار تومان

۲۷ بهمن

تهران

مدیــــــران

،کارشناسان بخش بازاریابی و فروش سازمان ها و شــرکت هــا،

دانشجویان و همه علاقه مندان به مبحث بازاریابی عملیاتی

سایرین

 

۲۵ هزار تومان

عضویت در باشگاه مهندسین صنایع ایران رایگان است، جهت عضویت در باشگاه اینجا را کلیک کنید.

مدرس سمینار

محتوای سمینار

مهندس امیر شکاری

خلاصه سوابق :

کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشجوی دکتری مدیریت دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه، دبیر علمی کنفرانس ملی مدیریت مشتری، عضو ویژه مجمع عالی نخبگان ایران، مشاور مدیر عامل گروه صنایع غذایی پیمان در حوزه فروش و پخش، مشاور مدیر عامل و مدیر طرح و برنامه موسسه جهادگران، سر ممیز بین المللی سیستم های مدیریت از توف آلمان

 

  • تعریف رویکرد بازار در کسب و کار مدرن
  • شناسایی مشتری در کسب و کار موجود
  • روش های برخورد با مشتریان ناراضی
  • تحلیل وضع موجود سازمان و بررسی سهم بازار
  • ارائه راهکار جهت بازآفرینی سهم بازار از دست رفته
  • ایجاد و توسعه تفکر بازار محور و نگرش مشتری مدار

آشنایی کلی با موضوع سمینار

تغییر و تحول شتابان در گستره کسب و کار امروزی، داعیان این عرصه را بر آن داشته تا در جهت همراهی با تحولات مستمر، خود را به کارآمدترین تکنیک ها مجهز نمایند. سرعت تحولات به آسانی اصول موفقیت آمیز حرفه ای دیروز را از رواج انداخته و منسوخ می کند. هنری فورد در سال های ۱۹۲۰ میلادی، هنگامی که فریاد خریداران برای اتومبیل های متنوع بلند بود، همچنان به تولید اتومبیل های مشکی رنگ مدل T ادامه داد اما جنرال موتورز به این درخواست ها پاسخ مثبت داد و گوی سبقت را از فورد ربود. بعد ها در سال های دهه ۱۹۵۰ زمانی که مشتریان فریاد بر آورده و خواهان اتومبیل های کوچکتری بودند، جنرال موتورز همچنان به تولید اتومبیل های بزرگ ادامه داد. اما این بار فولکس واگن و ژاپنی ها بودند که به فریاد اعتراض مشتریان پاسخ دادند و این روند در سال های ۱۹۸۰ که تاکید مشتری بر افزایش کیفیت و خدمات بود، به نوعی دیگر تکرار شد.

واقعیت کسب و کار قرن بیست و یک این است که امروز مشتری است که بر بازار حکمرانی می کند و این امر ناشی از عدم تعادل و عرضه و تقاضاست و بر این مبناست که مفاهیمی چون حفظ و تقویت وفاداری مشتری، مدیریت بازار، برندسازی، ایجاد رابطه پایدار با مشتری با هدف ایجاد ارزش افزوده پایدار، احیای مشتریان از دست رفته و … نمود پیدا می کند، امروز با توجه به تعاریفی که از مشتری وفادار و هزینه یافتن مشتری جدید مطرح می گردد، شاید یکی از اصلی ترین برنامه های کسب و کار سازمان ها تحلیل سهم بازار سازمان، بهبود فرآیند های آن و احیای مشتریان از دست رفته باشد.

ثبت نام

علاقه مندان به ثبت نام در برنامه آموزشی فوق می توانند جهت پیش ثبت نام با شماره ۶۶۵۷۲۴۶۰- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند و جهت ثبت نام قطعی مبلغ شهریه خود را به حساب  شماره ۰۱۰۱۲۰۳۷۶۸۰۰  

(شبا  IR36 0170 0000 0010 1203 7680 00 ) یا به شماره کارت

 ۶۰۳۷۹۹۱۱۰۹۱۵۷۲۵۹

واریز نموده و فیش واریزی را به شماره ۶۶۴۳۱۰۸۱-۰۲۱  فکس نمایند، همچنین دبیرخانه سمینار با شماره ۶۶۵۷۲۴۶۰- ۰۲۱ آماده ارائه اطلاعات بیشتر می باشد.

برای تمامی شرکت کنندگان در این سمینار آموزشی گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

www.marketingengineering.ir

 

        

 





:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: